نمایشگاه مهرواره‌ی بومی و محلی «شالمزرد» بازگشایی شد

مهرواره‌ی بومی و محلی «شالمزرد» روز اول آبان‌ ۱۳۹۹ در مرکز فرهنگی هنری شَلَمزارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، به همت مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شَلَمزار، نمایشگاه عروسک‌های بومی و محلی با نماد فرهنگ و قومیت به همراه پیشینه تاریخی آن‌ها در شَلَمزار با حضور مسولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسولان شهرستانی بازگشایی شد.
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به مزایای برگزاری نمایشگاه، اظهار داشت: بخشی از این نمایشگاه به منظور تقویت انگیزه و  خلاقیت‌ کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: آثار هنری این نمایشگاه با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادمانی، احیای سنت‌های بومی و محلی، آشنایی با مهارت‌های زندگی، حفظ و معرفی فرهنگ اصیل و بومی با رعایت موازین بهداشتی در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.
رحیمی همچنین طیبه باقری را به عنوان مربی مسئول کانون مرکز شَلَمزار معرفی کرد؛ پیش‌تر زهرا بابادی معاون فرهنگی کانون استان عهده دار این مسئولیت بود.

شَلَمزار شهری در ۳۵ کیلومتری جنوب شهرکرد و مرکز شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =