کد خبر: 300626
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
بازدید 188
استقبال بچه‌ها از کارگاه‌های مجازی فصل پاییز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۵۲ کارگاه مجازی برای فصل پاییز بچه‌ها تشکیل داده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در روزهای پاییزی که حضور بچه‌ها در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به علت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی محدود شده است، حدود ۷۰۰ کودک و نوجوان از ۵۲ کارگاه آموزشی برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان استفاده می‌کنند.

بنابر این خبر، از ابتدای مهر ۹۹ تعداد ۵۲ کارگاه آموزشی برخط در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برای فصل پاییز با تدریس مربیان کانونی و آزاد از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان راه‌اندازی شده و تا پایان آذر به کودکان و نوجوانان سراسر کشورخدمات آموزشی ارایه می‌دهند.

برهمین اساس، انیمیشن، نقاشی، لعاب و میناکاری روی سفال، نقاشی، طراحی، دنیای رنگ‌ها و سنگ‌ها، سفالگری، بازیگری، تکنیک‌های چاپ و سلفژ کارگاه‌های تعریف شده آفرینش‌های هنری کانون کرمان برای فصل پاییزهستند.

این در حالی است که، کاردستی‌های متفاوت، قصه‌گویی، اوریگامی، عروسک‌سازی، بازی و سرگرمی، کارگاه علمی، فن بیان، نجوم، فلسفه برای کودکان، مهارت‌های زندگی شامل «خودباوری، هوش هیجانی و جرات‌مندی»، صنایع دستی شامل «پته‌دوزی، بافتنی و مرواریدبافی» کارگاه‌های آفرینش‌های فرهنگی کانون کرمان هستند که برای کودکان و نوجوانان تشکیل شده‌اند.

همچنین، کارگاه‌های نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، شعر سرایی و نمایشنامه‌نویسی از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان راه‌اندازی شده و مورد استقبال بچه‌ها قرار گرفته است.

یادآور می‌شود از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل اهمیت ویژه به بچه‌ها به صورت مجازی و در بستر اینترنت از طریق سایت kpf.ir برقرار شد و کانون استان کرمان نیز با راه‌اندازی ۳۵ کارگاه آموزشی برخط برای فصل تابستان و ۵۲ کارگاه برخط ویژه فصل پاییز در فضایی امن و تخصصی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را پربار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =