کد خبر: 300629
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
بازدید 995
برنامه های هفته وحدت  در کانون لرستان آغاز شد

همزمان با آغاز هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم و ولادت امام جعفرصادق(ع)، برنامه های متنوعی به صورت مجازی در مراکزفرهنگی هنری سراسر استان و اداره کل شروع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با آغاز  هفته وحدت از صبح امروز هشتم آبان ماه1399،  برنامه های متنوعی به صورت مجازی در مراکزفرهنگی هنری سراسر استان و اداره کل شروع شد.
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تبریک هفته وحدت  حدیثی از پیامبر اسلام(ص) نقل کرد که فرموده اند: از حاکمان الهی اطاعت کنید و گوش بفرمان باشید زیرا اطاعت از رهبری مایه «وحدت امت اسلام» است  )الأمالی (للمفید)، النص، ص: 14(
وی افزود: همزمان با آغاز  هفته وحدت، نماهنگی با ترکیبی از دکلمه شعرهایی با موضوع وحدت و با گویش های مناطق مختلف استان از طرف اداره کل در فضای مجازی منتشر شد
مدیرکل کانون لرستان اضافه کرد: برنامه های متنوعی در زمینه های قصه گویی، شعرخوانی، سفالگری، نقاشی و ... با موضوع وحدت در مراکزفرهنگی هنری سراسر استان اجرا می شود که ویدیو و تصاویر آن هر روز در فضای مجازی در معرض دید قرار خواهند گرفت.
محمدی عنوان داشت: ویژه برنامه «زیرگنبدکبود» از سوی انجمن قصه گویی لرستان در دو بخش  کلاسیک( سنتی)و مدرن(نوآورانه) با محوریت موضوعی: ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت برای گروه های سنی: کودکان، نوجوانان، بزرگسالان( مربیان، بخش آزاد، پدربزرگ و مادربزرگ) به صورت مجازی برگزار شده است که فیلم آثار در طول این هفته در شبکه های مختلف کانون در فضای مجازی منتشر می شوند.
محمدی به اجرای برنامه های خوشنویسی، سفالگری، داستان نویسی، دلنوشته و سرودن شعر توسط اعضا و مربیان کانون در مدح پیامبر(ص) سروده شده است» و خوانش اشعار انقلابی به مناسبت ١٣آبان نیز از دیگر برنامه های این هفته هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =