کد خبر: 300631
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
بازدید 164
پذیرایی با کتاب‌های کانون در شورای اداری شهرستان بوشهر

کانون پرورش فکری استان بوشهر به مناسبت گرامی‌داشت روز نوجوان به تمامی مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه یک جلد کتاب مخصوص رده سنی نوجوان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، ۸ آبان ماه روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامیده شده است؛ در همین راستا کانون پرورش فکری استان بوشهر برنامه های متنوعی را در چند روز برای نوجوانان خواهد داشت.

سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ضمن تبریک و پاسداشت این روز و نکوداشت یاد و نام نوجوان شهید حسین فهمیده گفت: به مناسبت گرامی‌داشت روز نوجوان در طی چند روز میزبان حضور نوجوانان استان در برنامه های مختلف به صورت مجازی خواهیم بود.

وی با بیان اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در ارتقاء سطح اعتماد به نفس و آگاهی نوجوانان گفت: برآنیم تا با برنامه های کتاب محور البته به صورتی مفرح و جذاب ساعات خوشی را برای نوجوانان رقم بزنیم .

در همین راستا در شورای اداری شهرستان بوشهر که در تاریخ ۷ آبان ماه به میزبانی کانون پرورش فکری برگزار گردید کانون به تمامی مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه یک جلد کتاب مخصوص رده سنی نوجوان اهدا کرد که به گفته کارشناسان هدف از این کار یادآوری اهمیت نوجوانی برای آنان که در خانه نوجوانی دارند و ارتقاء سطح مطالعه در بین قشر نوجوان جامعه عنوان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =