کد خبر: 300656
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹
دنیای من، دنیای کتاب

چهارمین نشست برنامه دنیای من، دنیای کتاب با حضور محمود پوروهاب شاعر و نویسنده خوب کودک و نوجوان مصادف با زاد روز تولد شاعر و به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی،   شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ نشست مجازی دنیای من، دنیایی کتاب با حضور محمود پور وهاب و اعضای کودک و نوجوان مراکز استان خراسان رضوی  برگزار شد

در این نشست اعضای کودک و نوجوان از شهرهای مختلف استان به گفتگو راجع به کتاب "درخت خانه ما" که از کتاب های شعرمحمود پوروهاب پرداختند.

کتاب درخت خانه ما منتشر شده در کانون پرورش فکری شامل چندین شعر است که به  رویدادهای زندگی یک درخت پرداخته است. شعر ها از فصل پاییز آغاز می‌شود و ریختن برگهای درخت که شاعر آن را به اصلاح موی سر درخت تشبیه کرده است.

محمود پوروهاب نویسنده و شاعر در این نشست ضمن تشکر از کانون خراسان رضوی که این فرصت را فراهم کرده است تا با مخاطبین کتاب  گفتگوی داشته باشد گفت: توجه به دنیا اطراف و الهام گرفتن از طبیعت و خلق اثر از روش‌های است که یک هنرمند باید به آن توجه کند و شما به عنوان نوجوان‌های که در استانه‌ی این مسیر هستید باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشید و با استفاده از حواس خود به طبیعت و آفریده های بی‌نظیر خداوند توجه کنند و آنها را در نوشته ها خود به کار ببندید.

شاعر کتاب درخت خانه ما در ادامه جلسه نقد و نظر اعضای مراکز کانون را شنید و جواب سوال‌های آنها را داد و افزود: مطالعه و خواندن شعر در این مسیر خیلی می‌تواند مفید باشد هر چه بیشتر شعر بخوانید ذهن شما آمادگی بیشتری برای شعر گفتن پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =