ساخت مرکز جدید کانون در مجموعه مسکن مهر خرم‌آباد

مرکز فرهنگی‌هنری جدید شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خرم‌آباد در استان لرستان در مجموعه مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد در حال ساخت است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مرکز جایگزین کتاب‌خانه قدیمی شماره یک کانون خرم‌آباد است که در سال ۱۳۹۲ در طرح نوسازی شهر تخریب شد.
بر اساس این خبر با هدف توسعه مراکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرهای تازه تاسیس، فاضل نظری مدیرعامل کانون و حبیب‌اله طاهرخانی مدیرعامل شرکت تخصصی عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گفته‌ی محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون استان لرستان برای ساخت این مرکز سال ۱۳۹۸ زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع در سایت مسکن مهر خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان با حمایت استاندار در اختیار کانون قرار گرفت.
وی با اشاره به آیین کلنگ‌زنی این مرکز با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون، سیدموسی خادمی استاندار استان و جمعی ازمسئولان در شهریور سال ۱۳۹۸ افزود: در حال حاضر این طرح با رشد فیزیکی بیش از ۵۰ درصد مراحل ساخت آن در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.
محمدی هم‌چنین یادآور شد: مرکز جدید کانون دارای سالن آمفی تئاتر، سالن کودک، سالن مطالعه نوجوان، امکانات مورد نیاز برای استفاده‌ی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، کارگاه‌های فرهنگی‌هنری و ادبی مستقل و... است.
او در پایان اظهار داشت: خانواده‌های زیادی در مسکن مهر خرم‌آباد زندگی می‌کنند و کودکان و نوجوانان این منطقه، چشم به‌راه افتتاح این مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کوذکان و نوجوانان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =