رمان «دلقک» هدی حدادی به چاپ چهارم رسید

رمان نوجوان «دلقک» اثر هدی حدادی برای چهارمین بار از سوی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این داستان ماجرای دوستی یک دختر دانشجو به‌نام نگار با دختربچه‌ای روایت می‌شود که گویا یک دلقک به دنیا آمده است. این دلقک‌بودن هم به ماهیت و هم شغل او و خانواده‌اش بازمی‌گردد. در این دوستی، دلقک به نوعی وارد زندگی شخصیت اصلی داستان می‌شود و در آن تغییراتی ایجاد می‌کند و در نهایت نیز از آن خارج می‌شود.
فضای این رمان به گفته هدی حدادی، کاملا رئال و واقعی است اما اتفاق‌های آن شکل و شیوه‌ای فانتزی دارد، زبان نگارش داستان محاوره‌ای است و زبان طنز و شیوه فانتزی متن نیز با این نوع بیان تلفیق شده است.
رمان نوجوان «دلقک» که سال ۱۳۹۱ برای نخستین بار منتشر شد، در سال‌های گذشته با استقبال مخاطبان و برخی رویدادهای ادبی نیز روبرو شد که از آن میان می‌توان به دریافت نشان سومین جایزه کتاب مهر (انتخاب دختران نوجوان بی‌سرپرست و بد سرپرست موسسه مهر طه) و دریافت چهار لاک‌پشت پرنده از هفتمین فهرست لاک پشت پرنده شامل کتاب‌های برگزیده پاییز ۱۳۹۱ اشاره کرد.
این رمان ۲۶۸ صفحه‌ای مناسب نوجوانان بالای ۱۵ سال است و در چاپ چهارم خود با قیمت ۳۰هزار تومان و با  شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است  تا شمارگان آن در مجموع به ۱۷هزار و ۵۰۰ نسخه برسد.
یادآوری می‌شود این کتاب‌ در سایت اینترنتی فروش محصولات کانون به نشانی  shop.kpf.ir و در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =