برگزاری نشست مجازی  مسوولان و مربیان مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمد

نشست مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد صبح روز یک شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست مجازی که با حضور مسئولان و مربیان مراکز ثابت، سیار و پستی سراسر استان به صورت آنلاین برگزار شد، کارشناسان استان در خصوص فعالیت‌های مراکز در فضای مجازی و نحوه ثبت فعالیت ها به گفتگو پرداختند.

کارشناس مسوول فرهنگی هنری و آفرینش های ادبی کانون استان به راه اندازی سامانه گزارش نویسی مربیان و مسؤلان مراکز اشاره کرد و افزود : با فعال شدن پروفایل تمامی مربیان در این سامانه ، ضرورت دارد  فعالیت‌های همکاران در این سامانه ثبت گردد.

مجید عسکری افزود: مربیان و مسؤلان مراکز تا ۱۵آبان فرصت دارند گزارش فعالیت‌های مربوط به مهرماه را در سامانه ثبت و بعد از این تاریخ فقط می توانند فعالیت های تا سه روز قبل خود را ثبت نمایند.

لحاظ نمودن مناسبت ها در برنامه ریزی فعالیت‌های مرکز ،  برنامه ریزی  برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی و توجه ویژه به برگزاری فعالیت های مجازی  از دیگر مباحث مطرح شده توسط کارشناس مسوول فرهنگی هنری و آفرینش های ادبی کانون استان بود.

در ادامه این جلسه کارشناسان فرهنگی، هنری ، ادبی ، آموزش و فناوری اطلاعات  کانون استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مربیان کانون استان در تولید محتوای ویژه مناسبت های مختلف ، این ایام را فرصتی مناسب برای ظهور آثار خلاقانه مربیان مراکز سراسر استان و انعکاس این آثار از طریق فضای مجازی عنوان کردند.

مشارکت در مهرواره‌های استانی و کشوری ،  ثبت به موقع و صحیح  فعالیت ها در سیستم ، ارائه راه‌کارهای جذب و پایداری اعضا در ایام کرونا ، تسریع و دقت در پاسخگویی به مکاتبات سازمانی توسط مسئولان مراکز کانون استان ،برنامه ریزی مراکز برای هفته پژوهش و توضیحات لازم در خصوص مزیت‌های آموزش های مجازی سازمان و تمهیدات لازم در خصوص مصرف بهینه انرژی و اقلام مصرفی مراکز مباث مطرح شده توسط کارشناسان در این وبینار بود. 

پرسش مسئولان مراکز کانون و پاسخ مسئولان ستاد کانون استان پایان بخش این وبینار ۲ ساعته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =