کسب رتبه دوم قصه‌گویی در بخش کودک و نوجوان

عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکستان رتبه دوم قصه‌گویی در بخش کودک و نوجوان را در نخستین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، همراه با برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر، عضو نوجوان کانون استان قزوین به عنوان رتبه دوم قصه‌گویی بخش کودک و نوجوان این رویداد فرهنگی معرفی شد.

براین اساس، «رها طاهری» عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان موفق شد با روایت قصه «مرد و نامرد» از کتاب «بررسی گویش تاتی تاکستان» اثر زنده یاد «عباس طاهری» رتبه دوم این جشنواره سراسری را کسب کند.

گفتنی است، نخستین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با دریافت ۴۰۰ اثر از سراسر کشور همراه و هیات داوران آن شامل«مریم سعادت» کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، «الهام دارابی» رئیس گروه پژوهش و ترویج قصه‌های ایرانی، «محمد لارتی» رئیس اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید بود.

مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی در روستای شمیل در استان هرمزگان که محور و عهده‌دار برگزاری این جشنواره بود برگزار شد و طی این مراسم در شش بخش آزاد، کودک و نوجوان، بخش ویژه دفاع مقدس، پدربزرگ و مادربزرگ، مسجد روستای ما و بخش خردسال، بیست برگزیده معرفی و موردقدردانی قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =