کد خبر: 300787
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
هفته وحدت و روز دانش آموز در مرکز فرهنگی و هنری بشرویه

مرکز فرهنگی و هنری کانون بشرویه همزمان با هفته وحدت ،۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز برنامه های مختلفی پیش بینی و اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان بشرویه در سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همزمان با آن  روز ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹ و روز دانش آموز ویژه برنامه‌های مختلفی را در فضای مجازی برگزار کرد.

نشست تخصصی «تبیین وقایع ۱۳ آبان ماه، استکبار ستیزی و علت حمایت‌های دولت فرانسه از اهانت کنندگان به اسلام»از جمله برنامه‌هایی بود که با مشارکت اعضای پسر مراکز کانون سرایان، بشرویه و کتابخانه سیار روستایی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

در این نشست که به منظور رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به صورت مجازی با حضور مطهره زیبائیان، مدرس حوزه و مشاور مذهبی برگزار شد میهمان برنامه به تبیین وقایع روز ۱۳ آبام ماه ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پرداخت و به سوالات اعضا پاسخ گفت.

پخش شعر خوانی‌های اعضای مراکز بشرویه و سرایان، پخش ویدیوهای معرفی کتاب و معرفی شخصیت متناسب با ایام میلاد پیامبر(ص)و امام جعفر صادق(ع) و ۱۳ آبان و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های اجرایی این نشست مشترک بود.

بر اساس این گزارش،  ویژه برنامه ی «دست در دست هم ایران» با  برگزاری کارگاه‌های هنری  سفال و نقاشی با موضوعات «وحدت، ایران سرافراز، دست‌های وحدت، پرچم ، دست در دست هم، من و کشورم» و تزیین القاب زیبای پیامبر در گروه های مجازی نقاشی مرکز، تهیه‌ی گلچینی از اشعار مربوط به پیامبر(ص)، خوانش شعر در ارتباط با پیامبر به صورت فایل صوتی و تصویری توسط اعضای دختر و پسر کودک و نوجوان، تهیه کلیپ با موضوعات پیامبر(ص)و همچنین برگزاری طرح های ادبی و معرفی شخصیت شهید فهمیده در قالب قصه گویی از جمله برنامه‌هایی بود که در این مناسبت‌ها در مرکز فرهنگی بشرویه اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =