«خرچنگ» به جشنواره بین‌المللی فیلم «سنت لوئیس» راه یافت

انیمیشن «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی به بخش فیلم‌های کوتاه تجربی بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سنت لوئیس» راه یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی ۱۱ دقیقه‌ای «خرچنگ» از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که هفتمین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره سنت‌لوئیس تجربه می‌کند.
این فیلم کوتاه درباره‌ی پسربچه‌ای خجالتی و منزوی است که علاقه‌ دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه درآید، ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است....
بر اساس این خبر، مخاطبانی که در سایت جشنواره کاربری ایجاد کرده‌اند، می‌توانند این پویانمایی را در یک برنامه ۱۰۸ دقیقه‌ای به همراه ۱۳ فیلم دیگر از کشورهای آمریکا، ژاپن، چین، فرانسه، جمهوری چک و اسپانیا به صورت آنلاین از ۱۵ آبان تا دوم آذر ۱۳۹۹ تماشا کنند.
شیوا صادق‌اسدی کارگردان انیمیشن که دانش‌آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه الزهرا و کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشگاه هنر تهران است، پیش از این نیز پویانمایی‌های «بچه گربه» و «پدر بزرگ» را برای کانون پرورش فکری کارگردانی کرده است.
یادآوری می‌شود با شیوع گسترده ویروس کرونا، بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سنت لوئیس» از ۱۵ آبان تا ۲ آذر ۱۳۹۹ (۵ تا ۲۲ نوامبر ۲۰۲۰) در شهر بندری سن لوئیس ایالت میزوری آمریکا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =