«خنده در عید» عنوان تازه‌ترین کارگاه برخط شعر و قصه در کانون فارس

دو کارگاه برخط شعر و قصه سطح ۱ و ۲ در هفته‌ی وحدت، با راهبری مژده دستوری،کارشناس مسوول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس به شیوه‌ای متفاوت اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، این جلسه به دلیل هم‌زمانی با میلاد پیامبر صلح و دوستی با عنوان «خنده در عید» و با حضور کودکان عضو کارگاه و میهمانان این جلسه برگزار شد.

سعیدرضا کامرانی، سرپرست اداره کل کانون فارس خطاب به والدین اعضا بر اهمیت و نقش قصه و قصه‌گویی در زندگی کودکان تأکید کرد.

قصه‌گویی محمدجواد علیمردانی، مربی قصه‌گوی مرکز فرهنگی هنری نی‌ریز بخش دیگری از این کارگاه بود. در ادامه‌ی قصه‌گویی علیمردانی، گفتگویی کوتاه در خصوص آماده‌سازی قصه با او صورت گرفت تا کودکان به اهمیت تکرار و تمرین در قصه‌گویی، پی ببرند.

اجرای مسابقه شاد و مهیج، مولودی‌خوانی عضو مرکز فرهنگی هنری فسا، معرفی سرزمین و پخش کلیپ شاد و کودکانه میلاد پیامبر از دیگر برنامه‌های اجرایی در این کارگاه بود.

کارگاه شعر و قصه سطح ۱ به مدت ۸ جلسه در روزهای پنچشنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

هدف این کارگاه  لذت بخشی وانتقال غیرمستقیم مفاهیم تربیتی وتقویت مهارت‌های ساده زندگی به کودکان است. در این کارگاه تلاش می‌شود تا علاوه بر دست‌یابی به اهداف ذکر شده، به تقویت مهارت‌های زبانی وکلامی، رفع نیازهای عاطفی کودکان وترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در میان مخاطبین خود نیز پرداخته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =