کسب مقام برتر در طرح کشوری تربیت همیار اورژانس

مربی امور فرهنگی مرکز شماره ۵ کانون پرورش فکری اردبیل مقام برتر در طرح کشوری تربیت همیار اورژانس را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، فرزاد فولادلونژاد مربی امور فرهنگی مرکز شماره ۵ کانون اردبیل موفق شد در طرح کشوری تربیت همیار اورژانس مقام برتر را کسب نموده و از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لوح سپاس دریافت نماید.

بر اساس این خبر، آیین اختتامیه نخستین دوره تربیت همیار اورژانس در محوطه باز اورژانس هوایی استان با حضور شهرام حبیب‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و شرکت‌کنندگان در دوره برگزار شد.

در این مراسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری‌ این دوره گفت: شرکت در این دوره از آن لحاظ که نجات جان انسان‌ها را در پی دارد، حائز اهمیت است و باعث افزایش مهارت و دانش افراد در جهت نجات همنوع و انسان‌های دیگر می‌شود.

حبیب‌زاده اظهار کرد: شاخصه مهم فعالیت در اورژانس علاوه بر اطلاع‌رسانی و تصمیم‌گیری صحیح و منطقی، اقدام به‌موقع در جهت نجات جان انسان‌ها است و بر طبق آیه شریفه، نجات جان یک انسان برابر نجات جان کلیه انسان‌ها بوده و از این منظر کار در اورژانس حائز اهمیت است.

در این مراسم مجید محمدغریبانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره گفت: بر اساس دستورالعمل اورژانس کشور و در راستای تقویت آموزش‌های همگانی در سطح جامعه، تعدادی از نیروهای علاقه‌مند به امداد و کمک‌های اولیه در این دوره شرکت و آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از نفرات برتر دوره، تعدادی از مدیران شبکه بهداشت و درمان به‌عنوان شبکه‌های برتر در شاخص‌ها و اولویت‌های عملکردی در حوزه اورژانس شهرستان‌ها و نیز تکنسین‌های برتر توسط سرپرست‌ دانشگاه با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =