قصه‌گویان خوزستانی برگزیدگان جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر کشور شدند

مربی و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان رتبه‌های نخست، اولین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر کشور را از آن خود ساختند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، آسیه رحمتی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 اندیمشک در بخش ویژه دفاع مقدس اولین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر کشور، رتبه اول را از آن خود ساخت.

در این بخش سه کانونی دیگر آرام امینی مربی کانون کرمان، آرزو حقیقی مربی کانون استان فارس و فرزانه ایران‌نژاد مربی کانون استان کرمان نیز رتبه‌های دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش لی‌لی‌ناز زنی‌وند عضو مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از شهرستان اندیمشک و محمدرضا سبحانی مینایی در بخش خردسال جشنواره نیز به‌صورت مشترک به‌عنوان برگزیده این بخش معرفی شدند.

گفتنی است: در این جشنواره که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و با محوریت روستای شمیل بندرعباس برگزار شد؛ بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از میان آن تعداد 70 اثر در این مرحله برگزیده شد و در ادامه پس از ارزیابی مجدد از سوی هیئت‌داوران متشکل از «مریم سعادت» کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، «الهام دارابی» رئیس گروه پژوهش و ترویج قصه‌های ایرانی و «محمد لارتی» رئیس اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید؛ تعداد 20 اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که 16 برگزیده آن مربیان و اعضا مراکز کانون پرورش فکری کشور بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =