جشنواره فرهنگی هنری «حمایت از کالای ایرانی» در کردستان برگزار می شود

با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی ویژه کودک و نوجوان آذرماه ۹۹ در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در راستای آشنایی هر چه بهتر کودکان و نوجوانان با پدیده مخرب قاچاق کالا و فرهنگ‌سازی در بین مردم، جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی ویژه کودک و نوجوان ۷ تا ۱۷ سال در کردستان برگزار می‌شود.

این جشنواره فرهنگی و هنری در سه بخش نقاشی، شعر و داستان برگزار می‌شود و همه کودکان و نوجوانان سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در این سه بخش با موضوع اسباب بازی ایرانی، صنایع دستی ایرانی، کودکان خلاق ایران در آینده، پوشاک ایرانی، صنعت و کارخانه ایرانی و ایران در آینده را تا پایان آبان‌ماه به این جشنواره ارسال کنند.

کودکان و نوجوانان می‌توانند از آثار خود با گوشی همراه عکس بگیرند و به شماره همراه ۰۹۹۳۱۳۰۲۲۵۸ و از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی سروش، ایتا، بله و گپ و... آن را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در پایان و با انتخاب هیئت داوران به برگزیدگان این جشنواره هدایای ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی با شعار «با حمایت از کالای ایرانی، آینده ساختنی است» با مشارکت و همراهی شماری از ادارات و سازمان‌های دولتی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، حوزه هنری انقلاب اسلامی، شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان، جهاد دانشگاهی کردستان، شهرداری سنندج، ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =