تعامل و همدلی  برای پیشبرد فعالیت ­­­ها ضروری است

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و مدیر کانون زبان استان، در نشست مشترک،  بر تعامل هر چه بیشتر به منظور پیشبرد فعالیت ­ها تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره­کل کانون استان البرز، در ابتدای این نشست قاسم سلیمانی، مدیر­کل کانون البرز به تاکید مدیرعامل محترم کانون بر لزوم ارتباط و تعامل نزدیک کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان و کانون زبان اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد که بتوان با بهره ­گیری از امکانات مراکز کانون و کانون زبان ایران، گام موثری در جهت حل مشکلات و موانع برداشت.

محسن فیض ­اللهی، مدیر کانون زبان استان نیز   در سخنانی ضمن ارائه گزارش از عملکرد کانون زبان در شرایط کرونا،  مشکلات مختلف کانون زبان از جمله تعیین وضعیت ساختمان­ های استیجاری، مشکلات  بخش تاسیسات، لزوم به روزشدن تجهیزات امنیتی و ... را مطرح کرد.

مدیر کل کانون استان البرز نیز با اشاره به ضرورت همدلی،  ابراز امیدواری کرد که با تعاملات صورت گرفته، امکانات مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در اختیار مراکز کانون زبان که از نظر مسافت نزدیک هستند، قرار گیرد.

همچنین انجام امور تبلیغاتی کانون زبان به ویژه در شرایط فعلی از طریق روابط عمومی کانون استان و معرفی کانون زبان استان در صدا و سیمای البرز با توجه به تعاملات موجود در این حوزه و معرفی فعالیت­ ها در گروه ­های مختلف مجازی کانون از جمله انجمن ­ها و لزوم توجه ویژه به «پدافندغیرعامل» و برنامه ­ریزی فعالیت ­های مختلف در این حوزه با توجه به مستمر بودن فعالیت ­های حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در کانون البرز،  از دیگر مواردی بود که مدیرکل کانون البرز بر آن تاکیدکرد.

گفتنی­ است  این نشست مشترک با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، اجرایی، مسوول حراست کانون استان البرز و مدیر و متصدی امور دفتری کانون زبان استان،  روز دوشنبه ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۹، برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =