جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد

کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری گلستان با برگزاری جلسه‌ای، به تحلیل و آسیب‌شناسی ارزیابی عملکرد سال۹۸ پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این جلسه که مسوولان کمیته‌های مختلف کارگروه و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حضور داشتند، درخصوص ارزیابی عملکرد سال ۹۸ کانون و اقدامات انجام شده در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

محبوبه رجب‌نسب در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان، به اجرای کامل شاخص‌های مورد ارزیابی و دستورالعمل‌های سازمان مدیریت اشاره و تاکید کرد: کانون پرورش فکری در سال جاری با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود و همچنین با تعامل بیشتر و سازنده‌تر با سازمان مدیریت استان در ارزیابی سال ۹۹ حضور فعال خواهد داشت.

مدیرکل کانون گلستان در عین حال به وجود برخی نواقص در فرآیند ارزیابی اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد با مستندات تجمیع شده از اقدامات و فعالیت‌ها، شاهد رشد بیش از پیش امتیازات کانون در ارزیابی سال ۹۹ باشیم.

در این جلسه همچنین شیما اصطبار و حسین جلالی نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز توضیحاتی درباره ارزیابی عملکرد کانون ارائه و به سوال‌های مسوولان کمیته‌های کارگروه توسعه و مدیریت کانون استان پاسخ و راهکار لازم را بیان کردند.

ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در کمیته های ذیل کارگروه توسعه مدیریت کانون استان، ارائه گزارش تحلیل ارزیابی عملکرد سال ۹۸ و بررسی نقاط ضعف و قوت، ارائه نقاط ضعف  و قوت محور توسعه دولت الکترونیک و شاخص های آن، انتخاب مسوول  برای پیگیری محورهای شاخص‌های عمومی و اختصاصی کانون و ارائه گزارش ماهانه به دبیر کارگروه از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی‌است کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری گلستان از سال ۹۷  با هدف طراحی سازوکارهای مناسب برای اجرایی‌نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه‌ی راه اصلاح نظام اداری و با ۵ کمیته‌ی ساختار و فناوری‌های مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد، شروع به‌کار کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =