فراخوان مهرواره استانی «کتابی که دوست می دارم » منتشر شد

فراخوان استانی مهرواره فرهنگی و هنری «کتابی که دوست می دارم» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دو بخش فرهنگی و هنری منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: با هدف تشویق و ترغیب و همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین کودکان ونوجوانان وهمزمان با بیست و هشتمین دوره  کتاب جمهوری اسلامی ایران با مشارکت کانون و اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مهرواره فرهنگی و هنری کتابی که دوست می دارم برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مهرواره بهترین کتابی را که خوانده اند و دوست دارند دیگران آن را بخواند را در دو بخش فرهنگی و هنری معرفی معرفی خواهند کرد.

حمیدی در تشریح بخش‌های مختلف این مهرواره که با شعار دانایی و مانایی برگزار می شود اظهار داشت: شرکت کنندگان در رده های سنی ۹ تا ۱۸ سال می توانند در بخش فرهنگی در قالب فیلم و ویدیو های ۶۰ ثانیه ای بهترین کتابی که خوانده اند را معرفی کنند  و همچنین با مصاحبه تصویری ۱۰۰ ثانیه ای نیز بهترین کتابی که والدینشان یا هریک از اعضای خانواده خوانده‌اند را معرفی کنند.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: در بخش هنری نیز کودکان ونوجوانان با استفاده از خلاقیت و تصور ذهنی از محتوای کتاب در قالب نقاشی طرح جلد بهترین کتابی که خوانده اند را به تصویر خواهند کشید و همچنین با هنر عکاسی تصاویر زیبایی با موضوع «یک قاب یک کتاب» خلق خواهند کرد.

گفتنی است این مهرواره که در بستر فضای مجازی برگزار می شود شرکت کنندگان می توانند تا ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۹ آثار خود را در پیام رسان سروش به شماره ۰۹۱۵۵۶۲۵۳۸۶ و در سایر پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۳۰۴۹۴۳۷۸۶ ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =