کد خبر: 300967
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
بازدید 530
ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب در کانون بوشهر

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب   از ۲۴ تا ۳۰ آبان با  شعار هفته  «دانایی، مانایی» در کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بوشهر برگزار خواهد شد و با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه ها به صورت مجازی صورت می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، سمیه رسولی مدیرکل بوشهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از برنامه های متنوع کانون استان خبر داد و گفت:در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوع و متعددی با محوریت کتاب و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان استان خواهیم داشت که در دو بخش اختصاصی مرکز( که به اعضا و کودکان شهری که مرکز در ان واقع است اختصاص می یابد) و در بخش دیگر که استانی هست و کلیه کودکان و نوجوانان استان را شامل میگردد ارائه خواهد شد.

وی با پر اهمیت خواندن مسأله کتابخوانی برای کلیه بچه ها مخصوصا کودکان گفت: در این هفته می‌کوشیم تا ارتباط مستمر و قوی تری بین کودکان و نوجوانان با یار مهربان یعنی کتاب ایجاد کنیم و در نهایت با اجرای برنامه‌های مختلف، فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان را ارتقاء ببخشیم.

ایشان همچنین درخصوص عناوین مهم برنامه های استانی در کنار برنامه های کتابخانه ای مراکز استان افزود: نشست تخصصی مجازی انجمن قصه گویی، مسابقه کتابخوانی با همکاری شهرداری شهر دالکی، مسابقه معرفی کتاب با همکاری شهرداری شهر اهرم، اجرای برنامه متنوع و خلاقانه ۸ساعته قصه گویی و معرفی کتاب توسط مربیان، اجرای برنامه جذاب۵ ساعته قصه گویی و معرفی کتاب توسط اعضا، نشست بحث کتاب از سلسله نشست‌های نوجوان استان ،تهیه کلیپ های معرفی کتاب در قالب طرح «دوست من رو بشناس»، دوره آموزشی «چگونگی انتخاب کتاب مناسب برای کودکان» ویژه‌ی معلمان ابتدایی  و مربیان کودک ، مسابقه‌ی کتابخوانی با محوریت خوانش و معرفی کتاب «امین ترین دوست»،برگزاری مسابقه چالش عکاسی کتاب با موضوع «من و کتاب» توسط انجمن عکاسی استان  و ... از برنامه های استان خواهد بود.

لازم به توضیح است که کودکان و نوجوانان می توانند با عضویت در کانون مجازی از کلیه این برنامه ها بهره برده و فعالیت های عمومی مرکز را دنبال کنند.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره هفته کتاب   از ۲۴ تا ۳۰ آبان با  شعار هفته  «دانایی، مانایی» در کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد و با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه ها به صورت مجازی صورت می پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =