برگزاری یک پویش و یک مسابقه در کانون استان قزوین

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، یک پویش و یک مسابقه توسط انجمن قصه‌گویی و عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی یک پویش و یک مسابقه توسط انجمن قصه‌گویی و انجمن عکاسی کانون استان قزوین برگزار می‌شود.

بر این اساس، دومین مسابقه عکاسی استانی با عنوان«دوست دانای من» به همت انجمن عکاسان نوجوان کانون استان قزوین با هدف پرورش خلاقیت و توانمندسازی مخاطبان و معرفی کتاب به شیوه خلاق برگزار می‌شود. موضوع این مسابقه«من و کتاب‌هایم» و  «عنوان و ایده»( در این بخش عکاسی از کتابی انجام می‌شود که عنوان آن با محیط پیرامونش هم‌خوانی دارد) است.

این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان 7 تا 18 سال،اعضای ارشد و مربیان و کارشناسان کانون است.مهلت ارسال آثار تا 27 آبان تعیین شده و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر 5 اثر ارسال کند.در فراخوان این مسابقه تاکید شده که در انتخاب آثار خلاقیت، ترکیب بندی و زیبایی بصری موردتوجه قرار می‌گیرد و علاوه بر معرفی و تقدیر از سه اثر برگزیده، آثار منتخب در قالب یک نمایشگاه مجازی منتشر می‌شود.

شماره تماس برای هماهنگی و  شرکت در این مسابقه09397220135 اعلام شده است.

هم‌چنین انجمن قصه‌گویی کانون نیز یک پویش معرفی کتاب با قصه‌گویی به این مناسبت برگزار کرده است که مهلت شرکت در آن تا پایان هفته کتاب تمدید شد.

در این پویش که «کتاب جان! سلام» نام دارد، از علاقه‌مندان درخواست شذده تا در قالب یک فیلم حداکثر 4 دقیقه‌ای، قصه یکی از کتاب‌های موردعلاقه خود را تعریف و در پایان کتاب را معرفی کنند.

در فراخوان این پویش آمده است که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، شماری از فیلم‌های قصه‌گویی این پویش در فضای مجازی منتشر می‌شود.

شماره تماس برای ارسال این آثار 09356587296 اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =