کد خبر: 301008
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
بازدید 392
آغازبه کار واحد سیار پیک کتاب کانون قم

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از آغاز به کار فعالیت واحد سیار پیک کتاب با هدف اهداء کتاب درب منازل فعالین عرصه کتابخوانی در استان قم خبر داد.

حامد حجتی مدیرکل کانون استان قم با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در این هفته پرداخت و اظهار کرد: در نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی واحد سیار شهری پیک کتاب در استان قم را با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دنیای کتاب راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: وظیفه پیک کتاب در شرایط کرونا این است که درب منازل اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دنیای کتاب و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتابخوانی مراجعه کرده، به آنها کتاب هدیه داده و گفت وگویی مبتنی بر ویژگی های خوب کتاب با آنها داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه این طرح تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی ادامه دارد، گفت: یک روز این هفته نیز پیک کتاب به یکی از روستاهای قم خواهد رفت و در روستا نیز اهدای کتاب صورت خواهد گرفت.

حجتی از اجرای برنامه «قصه شب» در محل دنیای کتاب خبر داد و گفت: این برنامه نیز در این هفته از ساعت 18 به اجرا می رسد که طی آن هر روز یکی از مربیان کانون به صورت زنده برای کودکان و نوجوانان قصه گویی خواهد کرد؛ این برنامه از صفحات مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دنیای کتاب و پیک امید به صورت زنده برای مخاطبان پخش خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این هفته زمینه برقراری ارتباط بین نویسندگان مطرح کتاب کودک و مخاطبان را نیز به صورت مجازی فراهم کردیم، خاطرنشان کرد: تمام این برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی تدارک دیده شده که امیدواریم مجموع این برنامه ها بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =