دوستان دوست‌داشتنی، به مخاطبان معرفی‌می‌شود

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان «کتاب‌های دوست‌داشتنی» را به مخاطبان معرفی‌می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، هم‌زمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون نسبت‌به معرفی تازه‌های نشر و کتاب‌های مناسب به مخاطبان اقدام‌می‌کنند.

این حرکت فرهنگی که با عنوان «معرفی کتاب دوست‌داشتنی‌من» صورت‌می‌گیرد، نگاهی ویژه به بسط و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی درمیان کودکان و نوجوانان دارد و بهره‌گیری از فرصت‌های مجازی و آشناسازی هرچه‌بیش‌تر مخاطبان با کتاب‌های مناسب گروه‌های سنی مختلف، از شاخصه‌های این فعالیت‌فرهنگی است.

استفاده مناسب از ظرفیت‌های گسترده مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری و  معرفی خلاقانه کتاب در قالب نماهنگ، سرود، نمایش، قصه‌گویی، خوانش‌شعر و کارهای ترکیبی، ازدیگر ویژگی‌های این فعالیت هدفمند محسوب‌می‌شود.

معرفی «کتاب‌های دوست‌داشتنی» در قالب فعالیت‌های حضوری و مجازی هم‌چنین، فرصتی برای تعامل افزون‌تر مربیان کانون با مخاطبان، به ویژه در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا به‌شمارمی‌رود و درطی این ارتباط سازنده، پاسخ‌گویی به پرسش‌های علاقه‌مندان و طرح مسایل و خواسته‌های آینده‌سازان در دستورکارقرارمی‌گیرد.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌های  بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از ۲۴ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۹  با شعار «دانایی؛ مانایی» از سوی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری ثابت، فراگیر(ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص)، کتاب‌خانه‌های پستی، سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =