تشریح موفقیت‌ها و فعالیت‌های کانون سیستان و بلوچستان هم‌زمان با هفته کتاب و کتابخوانی

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان هم‌زمان با هفته کتاب و کتابخوانی در گفت‌وگو با صدا و سیمای مرکز استان فعالیت‌های کانون و موفقیت‌های مربیان و اعضا را تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، موفقیت‌ها و فعالیت‌های کانون استان در گفت‌وگوی مدیرکل کانون استان با شبکه استانی هامون تشریح شد.

در این گفت‌وگو معصومه هادی با تبریک فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، رسالت کانون را گسترش این فرهنگ مهم در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: تحقق شعار کانون(آینده را باید ساخت) در گرو هم‌نشینی کودکان و نوجوانان با کتاب است که در این زمینه فعالیت‌های متنوع و شیوه‌های جذاب کانون همواره مورد استفاده‌ی دیگر نهادهای فرهنگی بوده است.

مدیرکل کانون در ادامه‌ی این گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به محدودیت‌هایی که بیماری کرونا در مسیر اجرای فعالیت‌های حضوری به وجود آورده به فعالیت‌های گسترده کانون در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: علاوه بر فراهم کردن بستر فعالیت‌ها برای اعضا، در فضای مجازی کلیه‌ی جشنواره‌ها و مهرواره‌های بین‌المللی، کشوری و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی اطلاع‌رسانی و برگزار شده که دستاورد آن برای مربیان و اعضای استان در عرصه بین‌المللی و ملی چشمگیر بوده است.

وی به این موفقیت‌ها در جشنواره‌ی بین‌المللی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی»، جشنواره بین‌المللی تهران- مبارک، مهرواره‌های نیایش، عکاسی، حقوق کودک، اشک ماه، شعر آفرینش و ترویج کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و کسب این دستاورد را به مجموعه‌ی کانون استان تبریک گفت.

گفتنی است هادی، هم‌چنین، در بخشی از سخنان خود از نذر فرهنگی کانون در روستای گواتامک خاش و اهدای بسته‌های فرهنگی به این روستا، اهدای کتاب، تجهیز کتابخانه‌ها، حضور واحد سیار کانون و... نام برد و در این‌باره گفت: با توجه به محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فعالیت‌های حضوری کانون در روستاها و حاشیه شهرها ادامه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =