کد خبر: 301042
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
بازدید 128
هشتمین نشست شورای فرهنگی کانون استان اردبیل برگزار شد

در هشتمین نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان اردبیل که بیستم آبان‌ماه در دفتر مدیرکل تشکیل شد، در خصوص عملکرد شش‌ماهه اول سال ۱۳۹۹ و فعالیت‌های عمومی در فضای مجازی، بحث و تبادل و نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست زعفر احدزاده، مدیرکل کانون استان، با اشاره به عملکرد شش‌ماهه اول و قرارگیری در رتبه‌های بالا، گفت: در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت‌های مناسب و ارزنده‌ای از لحاظ کمی و کیفی انجام‌شده است و امیدواریم این روند تا پایان سال جاری حفظ شود.

داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان نیز، به بررسی موضوع جلسه پرداخت و عملکرد حوزه‌های مختلف در شش‌ماهه اول سال را با حضور کارشناسان مربوطه مورد نقد و ارزیابی قرارداد.

وی سپس دستورالعمل کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی در فضای مجازی کانون را تشریح کرده و از حاضران خواست پیشنهادهای کاربردی خود را در این خصوص ارایه دهند.

شایان‌ذکر است، در این نشست پس از بحث و بررسی اعضای شورا در خصوص موضوعات مطروحه، تلاش‌های مجموعه همکاران موردتقدیر قرارگرفته و بر تداوم این تلاش‌ها در حوزه‌های مختلف با همکاری سایر واحدها و اتخاذ وحدت رویه مناسب تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =