عملکرد شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ کانون استان بوشهر تحلیل و ارزیابی شد

در سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگی با محوریت بررسی و تحلیل عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ و ارائه راهکارهای مناسب بمنظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای کانون مجازی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگی با محوریت بررسی و تحلیل عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ و ارائه راهکارهای مناسب بمنظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای کانون مجازی برگزار گردید.

مدیرکل کانون به تبیین سیاست‌های ابلاغی معاونت فرهنگی و انتظارات ستادی در خصوص لزوم بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ پرداختند و عنوان نمودند برای اینکه بتوانیم گامهای پیش رو را محکم و استوارتر برداریم بایستی به شناسایی و تحلیل وضعیت موجود برای رفع موانع و آسیب‌ها با بهره‌مندی از خردجمعی، هماهنگی و هم‌سویی در پیش بینی برنامه ها، هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و گزارش دقیق و اصولی برنامه ها، بمنظور رشد و بالندگی در همه واحدهای استانی ضمن در نظر گرفتن منابع و امکانات و شرایط موجود، تا ما را به سوی وضعیت مطلوب‌تر در آینده و تحقق اهداف سازمانی هدایت نماید.

در ادامه به بررسی جداگانه کلیه واحدهای فرهنگی،هنری، ادبی و آموزش و پژوهش در میزان دستیابی به اهداف در شاخص‌های فعالیت‌ها، محورهای برنامه ریزی و عملکرد مراکز مجازی پرداختند.

همچنین اعضای شورای فرهنگی به بحث و بررسی نقاط قوت و ضعف گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال و ارائه پیشنهادات سازنده، نظرات و راهکارهای مناسب بمنظور ارتقاء کمی و کیفی برنامه های سال ۱۳۹۹ به‌ویژه بازنگری در عملکرد ۶ ماهه دوم و انجمن‌های تخصصی نوجوانان اشاره نمودند.

در پایان مقرر شد پیشنهادات اصلاحی و موارد تعیین شده در جهت رشد و ارتقای عملکرد ۶ ماهه دوم و ارتباط مستمر کارشناسان بر فعالیت‌های اجرایی مراکز از طریق بازدید مجازی در کلیه ی واحدها با جدیت پیگیری گردد.

یادآور می شود این جلسه ۲۱ آبان ماه برگزار شده و با توجه به شرایط کنونی و عدم امکان حضور اعضا در مراکز، تمام واحدهای استانی بایستی در جهت استمرار و تقویت فعالیت‌های کانون مجازی استان کوشا باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =