حضور مدیر کل کانون البرز در برنامه زنده‌ی تلویزیونی«یه صبح دیگه» سیمای استان

فعالیت‌های هفته کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در برنامه صبحگاهی تلویزیونی «یه صبح دیگه» تشریح شد . ‌

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، قاسم سلیمانی مدیر کل کانون استان در این برنامه ضمن تبریک بیست و هشتمین هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران و روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، به تدارک فعالیت‌های فرهنگی کانون به صورت مجازی با توجه به شیوع کرونا اشاره کرده و عناوین فعالیت‌های هفته کتاب در دو سطح مرکز محور با تمرکز بر روی «متون کهن » و برنامه‌های استانی و کشوری با عنوان «کتابنوش(دانایی؛ مانایی)» را معرفی کرد.

این مقام مسوول در بخشی از این گفت‌وگو تاکید مدیرعامل محترم کانون به  افزایش خدمات‌دهی کانون به گروه سنی بیش از ۱۶ سال و تشکیل انجمن‌ها را مورد توجه قرار داده و افزود تمام کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان می‌توانند از فعالیت‌های مجازی کانون که به مناسبت هفته‌ی کتاب اجرا می‌شود بهره ببرند.

وی همچنین خاطر نشان کرد که در تمام ایام سال،  کانون در قالب مراکز ثابت و کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی به کودکان و نوجوانان گستره استان البرز و مناطق محروم و حاشیه‌نشین خدمت‌رسانی می‌کند.

لازم به توضیح است در این برنامه، که روز یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ اجرا شد، نشانی پایگاه اینترنتی کانون استان alborz.kpf.ir و شبکه اجتماعی کانون البرز kanoonparvaresh_alborz@ به منظور بهره‌مندی مخاطبان از فعالیت‌های هفته کتاب در اختیار بینندگان این برنامه تلویزیونی قرار گرفت.

گفتنی است مجله تصویری صبحگاهی تلویزیونی «یه صبح دیگه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۹ به روی آنتن رفته و اجرای آن را عباس شجاع بر عهده داشته و علی خاکباز، تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =