برپایی نمایشگاه عروسک های نمایشی

با حضور مدیرکل کانون هرمزگان و تعدادی از مسئولین، نمایشگاه عروسک های نمایشی در کانون پارک لاله راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ نمایشگاهی از عروسک های نمایشی در کانون پارک لاله( مرکز شماره ۲ بندرعباس) رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور پروین پشتکوهی مدیر کل کانون، اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی و موسوی رئیس مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش و محمد  سایبانی کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز شماره ۲ بندرعباس انجام شد؛ پشتکوهی مدیرکل کانون ضمن بیان اهمیت تعامل میان آموزش و پرورش و کانون گفت: کانون مکانی تخصصی با ظرفیت بالاست و برای این که همه بچه ها بتوانند از امکانات آن استفاده کنند و برای رسیدن به این خواسته نیاز به تعامل بیشتر بین دو سازمان است.

در ادامه مهمانان این برنامه از نمایشگاه عروسک های نمایشی این مرکز که سال ها در نمایش های عروسکی استفاده شده بود؛ بازدید کردند.  

بازدید کنندگان توضیحات عفت تفضلی  مربی مسئول این مرکز و نماینده انجمن هنرهای نمایشی را در مورد این فعالیت در کانون و موفقیت های اعضا و مربیان و کسب عناوین مختلف استانی و کشوری در جشنواره ها را شنیدند.

همگی این عروسک ها که به شیوه های مختلفی همچون دستکشی، سایه ای و بنراکو ساخته شده بود؛ دارای مشخصاتی همچون نام، سال یاخت، سازنده، نقش و افتخارات کسب شده می باشند تا اطلاعات جامعی را به مخاطبان خود دهد.

در این برنامه که تعدادی از هنرمندان نیز حضور داشتند؛ راضیه سلیمانی پور با تشکیل کارگاه اوریگامی مهمانان را به دوران کودکیشان برد، تا با ساخت قایق و ماهی کاغذی خاطرات کودکی را مرور کنند.

در پایان کتاب های طرح تمیم(تامین یکپارچه محتوی مراکز کانون)  رونمایی شد و میهمانان  امضا های یادگاری خود را در کنار تصویر کتاب‌های طرح ثبت نمودند. با رونمایی از کتاب های جدید طرح تمیم امکان دسترسی اعضا به ۶۰ عنوان کتاب جدید با موضوعات مختلف فراهم شد.

گفتنی است در طول هفته کتاب و کتابخوانی اعضای مراکز مختلف می توانند به صورت مجازی از این نمایشگاه دیدند کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =