کد خبر: 301057
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
بازدید 485
درخشش مدال های کودکان کانون استان تهران

شش مدال طلا، شش نقره، شش برنز و هشت دیپلم افتخارسهم کودکان استان تهران از مسابقه بین المللی نقاشی "دست های پاک، نجات بخش زندگی"  است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران نخستین مسابقه بین المللی نقاشی کودک مشهد با عنوان "دست های پاک، نجات بخش زندگی" با موضوع  بهداشت دست های من(لباس ها، اسباب بازی ها، خوراکی ها، خانواده، دوستان، خانه، شهر و دنیایی که در آن زندگی می کنم.)دست هایی که مراقب سلامتی من هستند، از ۲۵ اسفند ۹۸ لغایت ۳۱ مرداد ۹۹ دریافت آثار واختتامیه مجازی ۱۹ آبان امسال درمشهد برگزار شد.

 ۱۱۰ اثرازکانون استان تهران  به این مسابقه ارسال شد و در مجموع ۲۸ اثر از استان تهران به عنوان برگزیده اعلام شدند؛ که ۲۰ اثر از اعضا مراکز کانون استان تهران و هشتاثر شرکت کننده آزادمی باشند، کیفیت آثار، خلاقیت وتطابق با موضوع سه عامل اثر گذار در انتخاب آثار ارسالی از استان تهران بوده است.

خاطر نشان می کند: بیش از نه هزار اثر از ایران و ۲۷ کشور در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» ارائه شد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند. بر همین اساس ۱۰۰ اثر مدال طلا و ۷۰ اثر مدال نقره و برنز و تعداد زیادی دیپلم افتخار به برگزیدگان در دو بخش ملی و بین‌المللی اهدا می شود؛ همچنین به ۲۰ نفر از برگزیدگان حائزمدال طلا که آراء بیش‌تری دریافت کردند، دوچرخه هدیه داده می شود. رهام زحمتکش عضو مرکز ۱۴ با کسب بیشترین آرا مدال طلا و دوچرخه را دریافت  کرده است.

 مشاهده اسامی برگزیدگان استان تهران اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =