ویژه برنامه شش روایت متون کهن

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از اجرای روایت متون کهن به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی خبر داد.

هر چند امسال با وجود بیماری کرونا از برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع کتاب خبری نیست اما تلاش جهت ترویج کتاب و کتاب خوانی بر روی زمین نمی ماند، در این راستا مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بهره گیری از فضای مجازی این امکان را برای علاقه مندان فراهم کرده اند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون با تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی گفت: امسال با توجه به شرایط به وجودآمده بیماری کرونا در زمینه های زیست اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اهمیت فرهنگ و ترویج کتاب و کتابخوانی نادیده گرفته نشده است و کانون با شکل دیگری برنامه های خود را اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به امکانات خوب فضای مجازی گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اصفهان همزمان با هفته کتاب از 24 تا 29 آبان ماه ویژه برنامه های کتاب با محوریت متون کهن را به صورت مجازی برای حفظ سلامت علاقه مندان برگزار می‌ کند. 

قلمکاریان با اشاره به حضور اعضای مراکز استان در این ویژه برنامه گفت : شنبه در مرکز شماره 8 ادبیات حماسی(شاهنامه) و یکشنبه در مرکز خمینی شهر ادبیات طنز برگزار شده است. در روزهای آتی هفته از دوشنبه در مرکز زیار کلیله و دمنه، سه شنبه درمرکز 9 مجتمع گلستان و بوستان سعدی، چهارشنبه در مرکز اردستان منطق الطیر و در آخرین روز هفته در مرکز زرین شهر مثنوی مولوی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. 

علاقه مندان می توانند از طریق سایت isfahan.kpf.ir و انتخاب گزینه انجمن از ساعت 12:30 الی 13.30 از این ویژه برنامه ها استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =