واحد کارشناسی آموزش و پژوهش استان همدان در ارزیابی کشوری،  رتبه «بسیارمطلوب» را از آن خود کرد

در ارزیابی معاونت فرهنگی و مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور، استان همدان در چندین مورد نمره مطلوب را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در ارزبابی عملکرد معاونت فرهنگی کشور که کارنامه کانون‌ استان‌ها را در شش ماهه اول سال ۹۹ ارزیابی کرده است، استان همدان در بخشی از شاخص‌ها رتبه «مطلوب» و «خوب» را به دست آورد.
بر اساس گزارش رسیده از معاونت فرهنگی کشور، این استان در بخش‌های آموزش و پژوهش و یاری‌گران زندگی، عنوان «بسیار مطلوب»، در بخش جلسات شورای فرهنگی عنوان «خوب»، به‌کارگیری مربیان کانونی نسبت به غیرکانونی «رتبه عالی» و هم‌چنین عملکرد مجازی انجمن نمایش رتبه «خوب» را کسب کرد.

گفتنی است کانون استان در پیک امید مجازی و گروه‌های مجازی به خوبی و دقیق عمل کرده است و ۲۱ بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری، نشان از اهمیت نظارت کارشناسان بر فعالیت‌های کتابخانه‌ها است.

هم‌چنین از دیگر موارد تقدیری معاونت فرهنگی می‌توان به ایجاد تعامل در افتتاح ایستگاه کتابخوانی در آرامگاه باباطاهر اشاره کرد.
این معاونت با ارزیابی و تحلیل فعالیت‌های استان‌ها، نقاط ضعف و قوت هر استانی را در تمام بخش‌ها، اعم از فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش به طور واضح مشخص کرده است.
شایان ذکر است معاون فرهنگی استان نیز با ارسال نتیجه تحلیل و ارزیابی عملکرد شش ماهه سال ۹۹ برای کلیه کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی، نسبت به آسیب‌شناسی و ارائه راه حل جهت رفع نقاط ضعف و حفظ و تقویت نقاط قوت فعالیت‌ها در شش‌ماهه دوم، تاکید کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =