«کتاب» یار مهربان اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه برنامه‌های گوناگون در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی همراه با هم «زندگی با کتاب» را تمرین می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌های کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی‌هنری استان در حال برگزاری است.

هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی همواره فرصتی است تا مربیان مراکز فرهنگی‌هنری دستاوردهای یک‌سال فعالیت خود را به نمایش بگذارند و کودکان و نوجوانان را، بیش از پیش، با اهمیت کتاب آشنا کنند.

یکی از شیوه‌های مربیان برای گرامی‌داشت این موفقیت فرهنگی، برگزاری جشن‌های کتاب‌خوانی است، که امسال با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا، بسیاری از برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود ولی با این وجود در برخی مراکز نیز با رعایت شیوه‌نامه‌‎های بهداشتی برنامه‌هایی در حال انجام است.

قصه‌گویی، نمایش فیلم، نقاشی، کارگاه‌های معرفی کتاب و کتابسازی از جمله برنامه‌های مراکز برای اعضای کتاب‌خوان است که در برخی مراکز نیز تعدادی از کودکان مهد کودک‌ها از این برنامه‌ها بهره‌مند می‌شوند. هم‌چنین برخی از مسئولان نیز در این برنامه‌ها حضور دارند.

مراکز فرهنگی‌هنری بَزمان، دلگان، زهک و مجتمع مراکزی بودند که آغاز هفته‌ی کتاب را جشن گرفتند.

قابل ذکر است ویژه برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در طول هفته‌ی کتاب ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =