کد خبر: 301106
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
بازدید 229
چاقی کودکان، کوچ خواهد کرد

پریا سبزواری رئیس کمیته‌ی بازی‌های ورزشی کودکان استان همدان، به همراه مسئول فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان در دفتر معاون فرهنگی کانون، حضور یافتند و با وی به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، رئس کمیته‌ی بازی‌های ورزشی کودکان در دفتر معاون فرهنگی کانون حضور یافت و  پیرامون پاره‌ای از همکاری‌های فرهنگی، ورزشی با وی به گفتگو نشست.
در ابتدای این دیدار، معصومه ابراهیمی‌هژیر، ضمن تبریک فرارسیدن بیست و هشتمین دوره هفته کتاب به حاضران، به مکاتبه‌ بین معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به مفاد این نامه و طرح پیشنهادی آموزش و پرورش برای کنترل چاقی کودکان با عنوان «کوچ»،از این پس کانون می‌تواند در این مورد با اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، در تهیه محتوا و تولید کلیپ‌های کوتاه آموزشی و آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان در امور ورزشی و نشر در مراکز مجازی کانون و گروه‌های مجازی مختلف همکاری کند.
وی ابراز امیدواری کرد، به همت ادارات مطبوع بتوان در این زمینه، فعالیت‌های مثمر ثمری را به انجام رساند.
ابراهیمی‌هژیر، به حاضران یادآور شد: کانون می‌تواند در برگزاری مهرواره‌های مختلف استانی و کشوری، مسابقاتی هم‌چون قصه‌گویی، نقاشی و عکاسی با موضوع ورزشی با ادارات فوق همکاری نماید.
گفتنی است، مقرر شد در جلسه آتی که با حضور مدیر کل کانون استان برگزار می‌گردد، تصمیمات قطعی در این رابطه اتخاذ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =