فعالیت‌های هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در کانون سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با برگزاری فعالیت‌های کتاب‌محور هفته‌ی کتاب و کتابخوانی را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد.

در روزهای فرهنگی هفته‌ی کتاب، مربیان کانون در مراکز فرهنگی‌هنری با برگزاری فعالیت‌هایی برای کودکان و نوجوانان، این هفته را به عنوان یک خاطره‌ی خوب در ذهن آنان ماندگار می‌کنند.

هفته‌ی کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی بود که مربیان با حضور در کنار دانش‌آموزان و انجام ویژه‌برنامه‌های کتاب‌محور در قالب فعالیت‎های فرهنگی، هنری و ادبی و با بهره‌گیری از ظرفیت بازی و سرگرمی، مسابقه و برگزاری کارگاه‌های نقاشی، سفال، کاردستی و... لحظه‌هایی شاد برای مخاطبان خود فراهم آورند.

در برخی از مراکز، که برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار شد، معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب، معرفی نویسندگان و شاعران حوزه‌ی کودک و نوجوان، کاردستی و نقاشی برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

در ادامه‌ی برگزاری این جشن‌ها مراکز فرهنگی‌هنری شماره دو زاهدان، شماره یک زابل، شماره یک خاش، بزمان، پستی و سیار و کنارک نیز این ویژه برنامه را اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =