ویژه برنامه‌ی با من بخوان در مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند برگزار شد

همزمان ماه سومین روز از هفته کتاب و کتاب‌خوانی ویژه برنامه‌ی فرهنگی، هنری و ادبی «با من بخوان» در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر کانون بیرجند اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، همزمان با هفته کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی ویژه برنامه‌ی «با من بخوان» در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی به صورت مجازی با حضور کودکان ونوجوانان عضو عادی و فراگیر این مرکز اجرا شد.

بر اساس این گزارش معرفی کتاب‌خانه های مطرح جهان از لحاظ معماری و محتواهای مختلف موجود در آن، معرفی مشاغل مربوط به حوزه نشر کتاب و به صورت ویژه تصویرگری کتاب کودک و معرفی تصویرگران معروف، آشنایی اعضا با کتاب‌های مربوط به هنر عکاسی و همچنین  هایکو بازی (بازی با عناوین کتاب‌ها)،من یک مربع هستم و من یک مثلث هستم و حدس زدن تصاویر کتاب توسط اعضا در ادامه بحث آزاد  با موضوع بهترین کتابی که خوانده اید، از جمله برنامه های کتاب محور این مرکز در ویژه برنامه با من بخوان بود.

گفتنی است در این برنامه که با مشارکت مدارس خطایی و فرشتگان اتیسم شهرستان بیرجند روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۹ به مرحله ی اجرا در آمد۲۵۰ نفر از اعضای این مرکز با استفاده از بستر پیام رسان شبکه دانش آموز،«شاد» بهره مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =