عضو کانون شهمیرزاد، سفیر نوجوان کتاب استان سمنان

عضو کانون پرورش فکری شهمیرزاد در آیین رونمایی از ۲۰ طرح دبیرخانه‌ی «سمنان؛ پایتخت کتاب»، به‌عنوان سفیر نوجوان کتاب استان سمنان، معرفی و از سوی فرماندار این شهرستان با تقدیم هدیه‌ای تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، یوسف رضایی عضو فعال کارگاه نوشتن خلاق و کتاب‌خوان برتر مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهمیرزاد در آیین رونمایی از ۲۰ طرح دبیرخانه‌ی «سمنان؛ پایتخت کتاب»، به‌عنوان سفیر نوجوان کتاب این استان، معرفی و از سوی سیدعباس دانایی فرماندار سمنان با تقدیم هدیه‌ای تجلیل شد.

رضایی در این آیین با اشاره به نقش و اهمیت کتاب در زندگی انسان‌ها از مسئولان خواست تا با تأمین کتاب‌های مورد نیاز کودکان و نوجوانان، زمینه‌ی ارتباط آن‌ها را با کتاب بیش از پیش فراهم کنند.

عضو نوجوان کانون شهمیرزاد با تأکید بر این‌که کتاب بایست بخش مهمی از زندگی انسان‌ها را تشکیل دهد، گفت: مسئولان در این زمینه با تجهیز کتابخانه‌ها و تأمین کتاب، از کودکان و نوجوانان حمایت کنند.

سفیر نوجوان کتاب استان سمنان هم‌چنین با توجه به اهمیت مطالعه و انس با کتاب اظهار کرد: همه‌ی انسان‌ها یک‌بار زندگی می‌کنند؛ اما افرادی که با کتاب انس دارند و اهل مطالعه هستند بیش از یک‌بار زندگی می‌کنند.

رضایی طی دو سال اخیر بیش از ۴۵۰ جلد کتاب مطالعه کرده و کتابی را هم به قلم خود نوشته و به چاپ رسانده است.

گفتنی است؛ رضا شمس‌خانی، مسئول دبیرخانه پایتخت کتاب سمنان در این مراسم با اشاره به هم‌کاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی و نیز مشارکت فعال مردم به‌منظور فراهم‌سازی زمینه‌ی لازم برای دستیابی سمنان در سال ۱۴۰۰ به‌عنوان پایتخت کتاب، اظهار داشت: این طرح‌ها پس از ساعت‌ها کار کارشناسی، تدوین و تصویب شده و طرح‌های ۲۰گانه با مشارکت دستگاه‌های مختلف ازجمله شهرداری سمنان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، کتابخانه‌های عمومی و هم‌کاری سایر دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =