جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد

کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری جلسه‌ای، به تحلیل و آسیب‌شناسی ارزیابی عملکرد سال۹۸ پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست که مسوولان کمیته‌های مختلف کارگروه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حضور داشتند، درخصوص ارزیابی عملکرد سال ۹۸ کانون و اقدامات انجام شده در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

کبری اخلاقی نیا در ابتدای این نشست ضمن تشکر از کارشناسان و مربیان در خصوص کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ در شاخص‌های اختصاصی ، به اجرای کامل شاخص‌های مورد ارزیابی و دستورالعمل‌های سازمان مدیریت اشاره و تاکید کرد: کانون پرورش فکری در سال جاری با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود و همچنین با تعامل بیشتر و سازنده‌تر با سازمان مدیریت استان در ارزیابی سال ۹۹ حضور فعال خواهد داشت.

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد : با مستندات تجمیع شده از اقدامات و فعالیت‌ها، شاهد رشد بیش از پیش امتیازات کانون در ارزیابی سال ۹۹ باشیم.

در این نشست  همچنین اردشیر جانی پور رییس گروه آموزش و توانمند سازی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز توضیحاتی درباره ارزیابی عملکرد کانون ارائه و به سوال‌های مسوولان کمیته‌های کارگروه توسعه و مدیریت کانون استان پاسخ و راهکار لازم را بیان کردند.

ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در کمیته های ذیل کارگروه توسعه مدیریت کانون استان، ارائه گزارش تحلیل ارزیابی عملکرد سال ۹۸ و بررسی نقاط ضعف و قوت، ارائه شاخص های محور توسعه دولت الکترونیک ، پیگیری محورهای شاخص‌های عمومی و اختصاصی کانون و ارائه گزارش ماهانه به دبیر کارگروه از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی‌است کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد  از سال ۹۷  با هدف طراحی سازوکارهای مناسب برای اجرایی‌نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه‌ی راه اصلاح نظام اداری و با ۵ کمیته‌ی ساختار و فناوری‌های مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد، شروع به‌کار کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =