وبینار آموزشی «یک ساعت با محیط‌بان»

اعضای انجمن محیط زیست کانون خراسان جنوبی طی وبینار آموزشی با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با وظایف محیطبانان آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، انجمن محیط زیست کانون خراسان جنوبی همزمان با ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۹ طی نشستی مجازی که با حضور مسعود مستقیم، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان و اسحاق شرفی از کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد با وظایف محیط‌بان  و شیوه‌های حفاظت از گونه‌های گیاهی و جانوری استان خراسان جنوبی آشنا شدند.

گفتنی است در این وبینار آموزشی مستقیمف فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان، بر اهمیت حفاظت محیط زیست تاکید و وظایف یک محیط‌بان را در حفاظت از گونه‌های جانوری و گیاهی برای اعضای انجمن تشریح کرد.  

وی نقش آموزش را در حفاظت محیط زیست مهم ارزیابی کرد و گفت : حفاظت از محیط زیست بدون آموزش امکان پذیر نیست و لازم است این آموزش‌ها در دروان کودکی جامعه نهادینه شود.

در ادامه این نشست شرفی از کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز مباحثی در خصوص مناطق حفاظت شده استان، گونه‌های جانوری کمیاب و در معرض انقراض و همچنین وظایف اداره کل حفاظت محیط زیست و محیط بانان ارایه کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =