پویش اهدای کتاب برموج دانایی

طرح اهدای کتاب برموج دانایی به همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ویژه روستاهای دور از دسترس و با هدف عدالت محوری فرهنگی انجام در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب و کتاب خوانی و به همت مراکز فرهنگی هنری کانون؛ پویش اهدای کتاب برموج دانایی به مناطق محروم و کمتر برخوردار در حال اجرا است.

براساس این گزارش، در پویش برموج دانایی از تاریخ ۲۴ آبان الی ۳۰ آبان در مناطق شرق و غرب استان کتاب های اهدایی ارسال می گردد. در این پویش بیش از ۲۰۰۰جلد کتاب به روستاها اهدا می شود.

در این رابطه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اظهار داشت: ارسال کتاب به روستاها و سوق دادن مردم به کتاب و کتابخوانی و با اهمیت شمردن مطالعه؛ فضای فرهنگی روستاها را تغییر خواهد داد.

پروین پشتکوهی گفت: غنی کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با کتاب هایی منتخب و با محتوایی مناسب و توجه به عدالت محوری در بحث فرهنگ روستاها، نقطه عطفی در رشد، پویایی و ایجاد بستر مناسب جهت رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان است.

کتاب های این پویش به دلیل بعد مسافت روستاها تا کتابخانه های کانون پرورش فکری، در روستاهای کمتر برخوردار و دور از دسترس شرق و غرب استان، با رعایت پروتکل های بهداشتی  توزیع می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =