کد خبر: 301215
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
بازدید 279
اجرای فعالیت «رادیو مرکز» در هفته کتاب و کتابخوانی

مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک ملایر در هفته کتاب و کتابخوانی با اجرای برنامه جذاب «رادیو مرکز» شادی و نشاط را به خانه‌های کودکان و نوجوانان ملایری برد.

‏به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، برنامه جذاب «رادیو مرکز» در ایام هفته کتاب و کتابخوانی، فعالیت خود را در فضاهای مجازی به اشتراک گذاشته است.
به گفته محسن کریمی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ ملایر، این برنامه توسط اعضای نوجوان مرکز، آیسان و مهسان شجاعی، نیایش بکتاش، تینا سرب‌مهری، سنا اصغری،تینا چهاردولی، نیایش قیاسوند، فاطمه کوکبی و طاها بهرامی در منازل خود تهیه و مربیان مرکز فاطمه موسوی، مریم کسبی و آقایان غلامرضا بکتاش و محسن کریمی به شکل غیرحضوری به هدایت اعضا می‌پردازند. معرفی کتاب، معرفی ایام و وقایع، معرفی نویسندگان کودک و نوجوان، سرود و شنیدنی های جذاب از بخش‌های مختلف این برنامه می‌باشد. 
‏بعد از ارسال آثار اعضا، فایل‌ها توسط مربیان مونتاژ شده و به صورت فایل صوتی و پادکست برای کودکان و نوجوانان به اشتراک گذاشته می‌شود.
کریمی یادآور شد، کلید اجرای این فعالیت، از سال گذشته با نام «رادیو کتاب» زده شد و اعضا به صورت حضوری به انجام فعالیت می‌پرداختند اما با شیوع ویروس کرونا و عدم حضور اعضا در مرکز، این فعالیت در بستر فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =