سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد

در سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ،پیرامون نقاط ضعف ارزیابی عملکرد سال ۹۸ گفتگو شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل استان قم در این نشست که مدیرکل کانون استان قم و نماینده سازمان مدیریت و اعضا کارگروه توسعه مدیریت حضور داشتند، پیرامون نقاط ضعف ارزیابی عملکرد سال ۹۸ گفتگو شد.
 حامد حجتی مدیرکل کانون قم با تأکید بر تداوم و نظم جلسات کارگروه و تشکیل کمیته‌های ذیل کارگروه، بررسی نقاط ضعف محور توسعه دولت الکترونیک و سرمایه انسانی و سایر محورها و بررسی مصوبات صورت‌جلسات ستاد مرکزی، اظهار امیدواری کردند با مستندات تجمیع شده از اقدامات و فعالیت‌ها شاهد رشد بیش‌ازپیش امتیازات کانون در ارزیابی سال ۱۳۹۹ باشیم.
کارشناس ارزیابی عملکرد کانون قم نیز به ارائه گزارش از ارزیابی عملکرد سال ۹۷ و ۹۸ پرداخت. سپس مسئولین هر محور نقاط ضعف محورها و مشکلات آن‌ها به بیان دیدگاه‌ها و ارائه راهکار پرداختند.
در ادامه نماینده سازمان مدیریت ضمن تشکر از عملکرد کارکنان کانون استان قم در ارزیابی سال ۹۸ تقدیرنامه‌ای را به کارشناس ارزیابی استان اهدا کرد.
 کارگروه توسعه مدیریت کانون استان قم از سال ۹۷ باهدف طراحی سازوکارهای مناسب برای اجرایی نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری و با ۵ کمیته ساختار و فناوری‌های مدیریتی -توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی-سرمایه انسانی -سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شروع به کارکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =