کتابداران دو چرخه‌سوار کانونی، در آخرین روز حرکت خود به دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان رسیدند

‏کاروان شادی‌پیمایی و مروجان فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در ششمین و آخرین روز فعالیت خود به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان رسیدند و گل و بسته‌های کتاب خود را به امام‌جمعه و همراهانشان اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی در این دیدار ضمن تشکر از این حرکت خوب فرهنگی، آن را حرکتی در مسیر بالندگی جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد: این حرکت فرهنگی که در این شرایط ضرورت دارد بتواند در مسیر ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتاب‌خوانی موثر واقع شود.
حجت‌الاسلام شعبانی، ضمن ابراز تاسف از سرانه پایین مطالعه جامعه آن را یک بحران نامید و تاکید کرد: امید است با ترغیب مردم به مطالعه کتاب، راه را جهت ایجاد بالندگی در جامعه تقویت و هموار کنیم.
 ‏لازم به ذکر است در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ضمن اجرای برنامه‌های متنوع کتاب‌محور در سراسر استان و به شکل مجازی، با اقدامی خلاقانه از ابتدای این هفته به همراه مینی‌بوس کتابخانه سیار شهری و چهار مربی دوچرخه سوار و سبدهایی پر از کتاب و گل، ضمن حرکت در شهر و پخش ترانه‌های کودکانه با موضوع کتاب به دیدار مسئولان شهری رفته و با تبریک این هفته به آنها و شهروندان گل و کتاب هدیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =