کد خبر: 301235
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
بازدید 540
حضور و همکاری کانون بوشهر در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ

یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حال برگزاریست که این جشنواره در استان بوشهر با همراهی کانون پرورش فکری در بخش کودک و نوجوان برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حال برگزاریست که این جشنواره در استان بوشهر با همراهی کانون پرورش فکری  در بخش کودک و نوجوان برگزار می‌گردد.

سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوشهرضمن قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جامعه پزشکی و کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا گفت: این جشنواره بخش‌های متنوعی دارد که در بخش کودکان و نوجوانان کانون بوشهر آمادگی خود را  برای حضور و همراهی اعلام کرده است و امید می‌رود به پاس قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان ،اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در این جشنواره حضور پررنگی داشته باشند.

سمیه رسولی درخصوص موضوع جشنواره که «بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه عموم مردم، «بخش بین‌الملل با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه شرکت‌کنندگان سراسر جهان برگزار می‌شود افزود: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در بخش های هنری، ادبی و تحقیق و پژوهش می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

لازم به توضیح است، براساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ اول مهرماه آغاز و تا یکم دی‌ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

همچنین در راستای قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان کشور که سلامتی خود را وقف مبارزه با ویروس کرونا کرده‌اند با نظر هیات داوران، به بهترین اثر در چهار رشته فیلم کوتاه، مستند، پوستر و عکس که تصویرگر این روایت هستند، تندیس و جایزه ویژه جشنواره با عنوان «مدافعان سلامت» اهدا می‌شود.

جشنواره یازدهم با شعار «هر خانه، یک پایگاه سلامت» تلاش دارد سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیاء و اولیای الهی است در جامعه ترویج کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت این جشنواره مراجعه کنند.

یادآور می شود؛ به کلیه شرکت کنندگان کودک و نوجوان گواهی زرین شرکت در جشنواره سیمرغ و به رسم یادبود هدیه تعلق خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =