میزبانی مراکز صدرا، نی‌ریز، شماره۱صفاشهر و زرین‌دشت از مربیان استان

تور مجازی کتاب‌خانه‌گردی، هم‌زمان با هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در این برنامه چهار مرکز از مراکز حوزه‌های چهارگانه فرهنگی به‌صورت آن‌لاین میزبان مربیان کانون از مراکز سراسر استان فارس بودند.

در این برنامه که با هدف اشتراک‌گذاری فعالیت‌های کتاب‌محور بین مراکز برگزار شد، سعیدرضا کامرانی، سرپرست این اداره کل با استناد به آیات قرآن و سخنانی از ائمه اطهار علیهماسلام بر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و توسعه فعالیت‌های کتاب‌محور تأکید کرد. وی با بیان این نکته که هر کار فرهنگی ابتدا باید بسترش فراهم شود، برنامه‌ریزی مناسب و ایجاد بسترهای لازم جهت رسیدن به اهداف فرهنگی را ضروری دانست.

در ادامه با پخش کلیپی کوتاه از فعالیت‌های کتاب محور مراکز میزبان، به ترتیب مراکز صدرا، نی‌ریز، صفاشهر۱ و زرین‌دشت مورد بازدید مجازی قرار گرفت. در این بازدیدها مسئولین مراکز میزبان ضمن خوش‌آمدگویی و معرفی اجمالی برنامه‌های اجرایی خود، علاوه بر ارائه‌ی یک فعالیت کتاب‌محور به معرفی کتاب نیز پرداختند.

کلیپ سرود همگانی مجازی با موضوع کتاب که توسط واحد هنری و با اجرای اعضای نوجوان مراکز کانون فارس آماده شده بود نیز در این تور مجازی پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =