موفقیت کانون مازندران در عرصه تولیدات مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در دومین نشست فصلی مسوولان مراکز فرهنگی هنری از موفقیت کانون مازندران در عرصه تولیدات مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این نشست روز چهارشنبه 28 آبان 1399 به صورت مجازی برگزار شد که محمدعلی یزدان‌شناس با تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی از موفقیت این کانون در دو حوزه ارزیابی ملی و استانی خبر داد و گفت: این کانون به واسطه تلاش و عزم تمامی همکاران توانست: در ارزیابی شش ماهه عملکرد استان‌ها در بخش مرکز مجازی کانون، رتبه دوم را همراه با سه استان دیگر کسب نماید.

وی افزود: در جشنواره شهید رجایی استان مازندران نیز توانست در بخش شاخص اختصاصی، با کسب امتیاز هزار، رتبه برتر در استان مازندران را بدست آورد. هم چنین در بخش علمی، فرهنگی و آموزشی در میان 11 دستگاه فرهنگی، این کانون توانست رتبه پنجم را کسب نماید.

مدیرکل کانون مازندران بر این اساس از تلاش‌های صورت گرفته کارشناس ارزیابی عملکرد استان، معاونین و همکاران اداره کل تقدیر کرد.

*رشد تولیدات مجازی در کانون مازندران

یزدان شناس در این نشست ضمن تقدیر از اهتمام مراکز استان در انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مجازی افزود:

ارزیابی‌های صورت گرفته نشان دهنده رشد کمی و کیفی تولیدات مجازی درکانون مازندران است و در شرایطی که کودکان و نوجوانان با شیوع ویروس کرونا در وضعیت سخت و محصوری‌ به سر می‌برند؛ برنامه‌های مجازی کانون فرصت موثری برای ارایه خدمات به کودکان ونوجوانان و غنی سازی اوقات فراغت ایجاد نموده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب محور اصلی فعالیت کانون است، بیان داشت، کلیه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون منطبق بر کتاب هستند، لذا کتاب و کتاب‌خوانی از  اهمیت بسیار بالایی‌ در کانون برخوردار است.

*عزم جدی برای رشد و پویایی کانون

مدیرکل کانون در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به مسوولان مراکز، بر رعایت هر چه بیشتر نکات فنی و محتوایی، بر تولیدات مخاطب پسند تاکید کرد و خواستار انتشار موثر این تولیدات در فضای مجازی شد.

یزدان شناس، مشارکت مربیان و اعضا در مهرواره‌ها و فراخوان‌ها و تبلیغات آن را یکی دیگر از انتظارات استان از مسوولان و مربیان عنوان کرد و در عین حال بر هماهنگی آنان با معاون فرهنگی و کارشناسان استان تاکید کرد.

توجه و رعایت ایمنی و اصول حفاظت فیزیکی مراکز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر تاکیدهای مدیرکل کانون مازندران در نشست مجازی مسوولان مراکز بود.

در ادامه این نشست، معاون فرهنگی، معاون اداری مالی و دیگر مسوولان و کارشناسان اداره کل به بیان انتظارات و نظرات خود پرداختند و پس از آن هریک از مسوولان مراکز ضمن ارایه گزارش اجمالی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود، مسایل و مشکلات مرکزشان را طرح کردند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

درپایان این برنامه لوح تقدیر مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری کانون کشور توسط مدیرکل کانون مازندران به عالمه میرشفیعی کارشناس ادبی استان  اهدا شد.

همچنین از سوی مدیرکل این کانون به همه مسوولان مراکز به خاطر اهتمام جدی در انجام فعالیت‌های مجازی در ایام کرونا، لوح تقدیر اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =