انجمن مجازی قصه‌گویی با عنوان «مخاطب‌شناسی در قصه‌گویی» در کرمانشاه برگزار شد

چهاردهمین انجمن مجازی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با عنوان «مخاطب‌شناسی در قصه‌گویی» در روز شنبه یکم آذر ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، چهاردهمین جلسه انجمن مجازی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با موضوع «مخاطب‌شناسی در قصه‌گویی» و در روز شنبه یکم آذر ۱۳۹۹ برگزار شد.

بر همین اساس، فرزانه لطیفی، کارشناس هنری، مدرس قصه‌گویی و برگزیده چندین جشنواره ملی و بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت.

  مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: چهاردهمین جلسه انجمن مجازی قصه‌گویی بزرگسالان کانون استان کرمانشاه، با حضور کارشناسان و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی استان و همچنین، علاقه‌مندان به قصه‌گویی در روز شنبه یکم آذر ۱۳۹۹ و از ساعت ١٨ برگزار شد.

 در این نشست، فرزانه لطیفی، کارشناس هنری استان کرمانشاه و مدرس جلسه، مطالب خود را با موضوع «مخاطب شناسی در قصه‌گویی» ارائه داد.

فتاحی گفت: میهمان انجمن قصه‌گویی با بیان مقدمه‌ای، به ارکان قصه‌گویی و ارتباط آنها با یکدیگر پرداخت.

 بر همین اساس، لطیفی، با اشاره به مخاطب به عنوان یکی از رکن‌های مهم قصه‌گویی، اهمیت شناخت آن را تشریح کرد.

 این قصه‌گوی برگزیده بین‌المللی در بخشی دیگر از جلسه، به معرفی تقسیم‌بندی گروه‌های سنی در سال‌های قبل و معرفی تقسیم‌بندی جدید گروه‌های سنی در کانون، و ویژگی‌های هر کدام از گروه های جدید پرداخت.

همچنین، به موضوع‌های مورد نیاز گروه‌های: اولیاء، مربیان و پژوهشگران و درباره نکات مهم و کلیدی در مورد شناخت مخاطب نیز اشاره شد.

در پایان این نشست مجازی، مربیان و شرکت‌کنندگان علاقه‌مند به هنر قصه‌گویی، به پرسش و پاسخ با میهمان برنامه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =