برگزاری جلسات مجازی انجمن‌های هنری و ادبی یکی از تجربه‌های موفق فرهنگی در استان آذربایجان شرقی

مدیرکل کانون استان از برگزاری ۴۰ جلسه مجازی انجمن‌های هنری و ادبی با حضور فعال نوجوانان خلاق و علاقه‌مند در شش ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب با برگزاری جلسات انجمن‌های هنری و ادبی ویژه نوجوانان به صورت مجازی را یکی از تجربه‌های موفق فرهنگی در سال ۹۹ عنوان کرد و در عین حال افزود:

حضور فعال و با نشاط نوجوانان خلاق و علاقه‌مند استان در جلسات این انجمن‌ها و تداوم برگزاری این جلسات نشان از موفقیت انجمن‌های هنری و ادبی در برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان نوجوان است.

وی انجمن‌های شعر و داستان شهریار، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، عکاسی و سرود و انجمن قصه‌گوئی را از جمله انجمن‌های فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی دانست و بر تداوم منظم فعالیت‌های آن در شش ماهه دوم سال ۹۹ نیز تاکید کرد.

مدیرکل کانون استان شناسائی استعدادهای هنری و ادبی، خلق آثار شاخص برای ارائه در فراخوان‌های ملی و بین‌المللی توسط نوجوانان، تمرین نقد و گفتگو، بهره‌مندی از تجارب اساتید شاخص کشوری که به عنوان میهمان در جلسات انجمن‌ها حضور دارند و ارائه محتوای جذاب در فضای مجازی را از جمله نتایج تشکیل و برگزاری انجمن‌های هنری و ادبی عنوان کرد.

گفتنی است پیش از شیوع ویروس کرونا، جلسات انجمن‌های مذکور به صورت حضوری برگزار می‌شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =