اجرای مجازی برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت بسیج

همزمان با هفته بسیج، فعالیت های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با محوریت بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج گفت: بسیج سلاحش ایمان و منطقش قسط و عدالت اسلامی است؛ شجره بسیج به فاتح خیبر؛ امام علی بن ابیطالب(ع) می‌رسد. تکیه‌گاه بسیج خداوند است و بسیجی نه به مادیات و وداشته‌های خود؛ بلکه تنها به خدای خود می‌بالد. 

وی با اشاره به شهید آوینی که راهی جدید پیش روی هنرمندان، اندیشمند و متعهد گشود گفت: هنرمندان نقش مهمی در ادامه راه شهید آوینی و ترویج فرهنگ، هنر اسلامی و تولید آثار فاخر هنری دارند که این امر بهترین راه و ابزار در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی و انتقال آن به نسل جوان با بهره‌گیری از قالب‌های هنری است. 

سید محمد قلمکاریان هدف برنامه های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون را آشنایی کودکان و نوجونان با فرهنگ غنی بسیج از جمله ایثار، همدلی، پاسداری و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و رشد و تعالی توامان مادی و معنوی جامعه دانست و افزود: بسیج یک فرهنگ است و باید در اختیار نسل بعد قرار بگیرد، کودکان و نوجوانان ما نسل بعدی و ادامه دهنده راه بسیج هستند.

در پایان وی با اشاره به فعالیت های متنوع و گسترده مراکز کانون در هفته بسیج افزود: تولید محتوا، تهیه کلیپ و فعالیت های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون با موضوع بسیج و شهدای بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =