کد خبر: 301305
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
حضورکانون پرورش فکری درنشست روسای آموزش پرورش لرستان

محمدجوادمحمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان درجلسه روسای آموزش و پرورش استان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونان و روسای مناطق و شهرستان های استان برگزارشد به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، صبح امروز 4 آبان ماه1399 جلسه شورای روسای آموزش و پرورش استان با حضور علیرضانخعی مدیرکل آموزش و پرورش، محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان  و معاونان آموزش و پرورش استان به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد.
در ابتدای این جلسه علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه ، محمد جواد محمدی مدیرکل کانون لرستان ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) و هفته بسیج گفت: درشرایط بجود آمده و عدم حضور دانش آموزان در مدارس و مراکز کانون پرورش فکری، توجه و اهتمام ویژه به تقویت روحی وروانی آنها، کاهش استرس و پرکردن اوقات فراغت این قشر امری ضروری است.
محمدی افزود: دراین زمان که برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، کودکان ونوجوانان به مدارس و مراکز کانون دسترسی ندارند، استفاده بهینه از ظرفیت کانون مجازی بهترین فرصت را برای تقویت مهارت آموزی دانش آموزان فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: سایت lorestsn.kpf.ir  با فراهم کردن فضایی مناسب و مطلوب و امن در زمینه های آموزشی، بازی و سرگرمی و خرید اینترنتی محصولات کانون و کتاب و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی به راحتی در اختیار کودکان ونوجوانان و خانواده ها قرار دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان در جمع روسای آموزش و پرورش سراسر استان بیان داشت: کارگاه های مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون، مرکز فراگیر برای استفاده کودکان ونوجوانان دارای نیازهای خاص نیز در فضای مجازی آماده استفاده بچه ها هستند.
محمدی به به راه اندازی پویش کانون زبان با عنوان «همه جا کانون زبان» اشاره کرد و گفت: دراین پویش؛ آموزش آنلاین که با قوی ترین سرورها پشتیبانی، حضور مدرسان حرفه ای در حوزه آموزش زبان های خارجی، جذب زبان آموز، خدمات پیشگام  به صورت مجازی با مراجعه به سامانه register.ili.ir   صورت می گیرد.
محمدی در بخش های بعدی صحبت های خود در خصوص  ارتباط بیشتر مربیان با مدارس مطالب راهکارهایی را ارائه داد و تصریح کرد: برای ارتباط  بهتر بین آموزش و پرورش ومراکز کانون، یک نفر به عنوان نماینده آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری در همه شهرستانها معرفی شود
محمدی در پایان به فعالیت 7 انجمن فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری لرستان در رشته های(قصه گویی، هنرهای تجسمی، آفرینش های ادبی، عکاسی، علوم و نجوم، سرود و نمایش) اشاره کرد و عنوان داشت:  17 مرکز ثابت، 7 مرکز سیار روستایی وشهری و دوکتابخانه پستی با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری وادبی، در خدمت کودکان ونوجوانان هم استانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =