11 کارگاه برخط ویژه کودکان و نوجوانان کردستانی در پاییز فعال است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: برگزاری 11 کارگاه آموزشی برخط در نیمه دوم امسال از سوی این اداره کل برای غنی‌سازی اوقات کودکان و نوجونان برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی افزود: شرکت کنندگان علاقه‌مند با توجه به روز و ساعت اعلام شده در سامانه کانون مجازی استان، به صورت آنلاین و ارتباط مستقیم با مدرس از این کارگاه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

شیخی خاطر نشان ساخت: زیست شناسی ، نجوم برای کودکان، کاردستی(دورریختنی ها)، مهارت خود باوری(حال خوش زندگی)، نقاشی کودک، کارگاه داستان، خوشنویسی(خط تحریری)، کارگاه نوشتن خلاق، کاردستی، سفالگری و هنرقصه گویی(فن بیان) از جمله کارگاه‌هایی است که در دوره پاییز ارائه شده است.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌های مجازی کانون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاها به آدرس‌ اینترنتی www.kpf.ir  بخش آموزش‌های مجازی کانون مراجعه کنند.

مدیر کل کانون استان کردستان با تاکید بر جذب و نگهداری عضو در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، به راه‌اندازی «مرکز مجازی کانون» اشاره کرد و گفت: تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی از طریق مرکز مجازی کانون به آدرس www.kpf.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.

وی اضافه کرد: مراکز کانون پرورش فکری ، علاوه برفعالیت های عمومی که به صورت رایگان ارائه می شود، بیش از ۶۲ کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی ، علمی و... را با محوریت «مهارت های زندگی» انجام می دهد.

21 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، و 4 کتابخانه سیار روستایی به کودکان و نوجوانان استان کردستان خدمات‌رسانی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =