کد خبر: 301324
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
بازدید 290
مراکزکانون لرستان در هفته بسیج

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در هفته بسیج برنامه های متنوعی را اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، از شروع هفته بسیج، مراکز فرهنگی هنری  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برنامه های متنوعی را اجرا کردند.
محمد جوادمحمدی مدیرکل کانون با اشاره به پیام امام خمینی «ره»  که می فرمایند: بسیج مدرسه عشق است، عنوان داشت: در این هفته فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان با محوریت « بسیج» اجرا شدند.
محمدی افزود: نقش بسیج در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی مهم است وتفکر بسیجی باید در فعالیت های مراکز فرهنگی هنری جامعه، خانواده، مدرسه و به خصوص در فضای مجازی باید به عنوان یک الگو استفاده شود.
وی اضافه کرد: مراکز کانون لرستان دراین هفته نماهنگ های متعددی را با موضوع بسیج تولید کرده و در فضای مجازی منتشر کردند و زندگینامه شهدای والامقام شهرستان های استان را برای کودکان ونوجوانان معرفی کردند.
محمدی به دکلمه شعرهای متناسب با بسیج و دلاورمردی های شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: قصه گویی، معرفی کتاب، نقاشی  با موضوع بسیج از جمله فعالیت های این هفته بود.
محمدی در پایان عنوان داشت:  17 مرکز ثابت، 7 مرکز سیار روستایی وشهری و دوکتابخانه پستی با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری وادبی، در خدمت کودکان ونوجوانان هم استانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =